top of page

על הדילמות

קודם כל כיף להיות בחופש. גם אם החופש רווי ילדים, וכעסים על מערכת החינוך, שמחליטה שההורים הם חלק אינטגרלי שלה, רק בלי שכר. מתנדבים כאלה. מצד שני של מי הילדים? של הגננת? לא , שלך, אז אנא ממך…אבל עם הקושי ההבנה  שסוף-סוף זכית להכיר את הילדים שלך גם  בשעות הצהריים, הופכת אותך להורה יותר טוב.

אחת הדילמות שהיתה לי שהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה, זה האם ראוי להכניס לתוכו את הדברים האישיים. והאם ראוי לשלב את הדברים האישיים  עם חומר מקצועי? היום החלטתי כי אני אפריד בין הדברים. באתר יישאר בלוג אישי, ולצידו יפורסמו דברים מקצועיים בתפריט הראשי תחת השם "מאמרים".

דילמה , אפרופו היא הקושי לבחור בין שתי חלופות, כאשר כל אחת מהן ראויה, שכן אם אחת מהן לא היתה ראויה הדבר ההופך מדילמה לברירה טבעית של ההעדפה. אין אחד שלא נתקל בדילמה. האם ראוי להטיל סנקציה על ילד בגין מעשה לא ראוי? ומה הסנקציה?

לפעמים אבל הדילמה היא מדומה: לעתים המצב, שקיומו אנחנו מניחים, איננו קיים כלל. בדרך כלל מדובר ביחסים בין האנשים. כאשר א מניח שסיבת התנהגותו של ב' היא אחת, הסיבה מתבררת כאחרת לגמרי. לכן גם הדילמה איננה. ולכן אין בין מה למה לבחור. מי אמר "התקשורת עוזרת?"

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page