top of page

תתעוררו, לפני שזה יגיע אליכם.

השבוע עם ישראל הראה לו מה זה. למתעלל בכלב, לא סתם הראה, אלא כמו שצריך! עם הגעה לביתו "מעצר אזרחי", וכד'. אגב, על "כדומה": תחפשו בפייסבוק, איך נראה "כדומה". שיהיה ברור, אני נגד התעללות בבעלי חיים. אני חושב שזה מזעזע, וראוי לטיפול הנכון. וכן , במקרים מסוימים למעצר ומאסר.

השבוע גם בחור אחר שמשך ברצועה של הכלב שלו נמלט על נפשו מחבורת "סיירת מניעת התעללות" שהחליטה שהוא מתעלל בכלב. יש לו מזל לבחור.

מגיע קרדיט לעין השביעית על כך שהצביע שמדובר בתופעה מסוכנת , תופעה של לקיחת החוק לידיים על ידי אזרחים, שייתכן והמניעים שלהם טהורים ונכונים.

קם בישראל בית משפט נוסף. ובבית המשפט הזה אין זיכויים. העונשים שם חמורים מאוד, ומתחילים ב"כלא עד סוף חיים" , "עבודות פרך עד הזקנה"  ועד לגליוטינה ועריפת הראש. בבית המשפט הזה אין הליך ההוכחות, והעבריין אשם, לפני שהוא פצה את פיו. מספיק שהוא נאשם. זהו בית המשפט הציבורי. ועכשיו קצת רטוריקה: "הציבור ישפוט", "ברור שהוא עשה את זה" "היא הזמינה את זה" זה מה שאנחנו שומעים כל יום.

למה להכביד על עצמנו עם העובדות? למה צריך לחשוב על הנאשם? על משפחתו? על מצבו הנפשי או הפיזי? על מצוקותיו?

תתעוררו. לפני שיהיה מאוחר. מחר יקליטו אתכם בוויכוח סוער, יצלמו אתכם בהפגנה, או סתם ירכלו עליכם. ומחר אתם תעמדו לדין בבית המשפט הזה. כבר אמרתי – אין שם זכאים, רק אשמים.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page